idag har vi..

Gick upp relativit tidigt och har försökt leta mobiler..Men hittade ingen som föll mig i smaken..Så tänkte att då kan ja lägga en fet klumpsumma på ngt annat onödigt, som att beställa arband och klänningar från internet. YES!

Vart på långpromenix med Paula idag.Himla skönt att vara ute i solen och bara andas friskluft!OM jag orkar ska jag släpa mig ur sängen imornbitti inna jobbet och ta en kortis iaf! anyway..här är bilder från dagen
image37
image38



 vi pratde om sommarn och va mycket snyggare kläder man kan ha, bekvämt. köpa nya vita sneakers,short, stora linnen. åååh=)

typ såhär vill jag se ut i sommar. gärna den vikten och brännan också tack!

101720071045184819.jpg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0