neh nu jäklar!

oj vad det har fixats idag..är fixats ett ord? skitsamma. det är tisdag. bagheera ngn??? ahajust det ALLA klubbar jag gillar läggs juh ner..just det så var det.......koala? haha vafan är det liksom? aja. ngn som är på? ska vi köra iaf..vågar vi? är det pinsamt? hur full måste man bli för att våga?? lite?

jag hatar så många här i livet att ja älskar det. jag kan se en bild på ngn och bli riktigt jävla förbannad. Jag kan se en "note" på facebook och vilja ringa personen i fråga och skälla ut dom. Jag hatar internet så mycket att jag älsar det. internet är upphovet till allt ont i världen är jag övertygad om..alla relationer dör pga internet. japp så är det. Förresten..varför är det bara folk man inte vill träffa som man jämnt och ständigt går in i eller kommer till ens jobb? Varför är det aldrig ngn toksnygg kille som kommer in med blommor till mig? Varför är det bara william som kommer in och handlar av mig..trots att det är en omväg för honom att handla i örgyte när han bor i vasa? Varför är det inte ngn som bryr sig om mig? förutom mig själv.

alla bara tänker på sig. Det är bara jag som tänkerpå mig..

åh skönt nu fick jag ur mig det...så vem vill ut idag? pepp??

Har fått gardiner i köket idag. tjuuusigt.
Vart på stan med mamma.
Hälsat på Paula på jobbet.
Vart på apoteket.
Köppte nästan en ny mobil. men bara nästan.
Vart på en mycket svettig powerwalk med Emma.
Nu. VIN!

image39

Kommentarer
Postat av: anus

rip baggan. fa shoe!

2008-01-30 @ 11:51:25
URL: http://notanother.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0