Aaaah panik!

Blir väckt av jobbet, idag igen.."Kan du komma in tidigare?Det är kris i förbutiken..ingen annan som kan den.."

Ååååh, hade så sett fram emot sovmorron idag, då jag har skitont i magen..Inte illamående eller ngt, bara ont. Känns som att man är hungrig och ska äta ngt, men kan inte. Sjukt jobbigt..Bubblig och det går inte att spricka.. Förstår ni ngt av det jag säger?

Iaf, upp, ska sätta mig vid datorn och betala min hemförsäkring..(förfallodatum imorrn) Och så har internet pajjat. KUL!
Och eftersom att det här är en sån där liten 3G-dosa (rosa iaf ni undrar) så kan jag inte direkt laga skiten..Jag vet barahur hederliga gamla bredband ska fixas..Typ starta om datorn, kolla sladdarna, göra felsökningatr coh trycka på reparera...Men va fan gör man med det här liksom?

Iaf, gjorde en ominstallering och voilá nu funkar det. Jag är så duktig!

Och eftersom jag blev tagen på sängen och i det tillståndet inte kom på någon bra lögn..Så börjar jag jobba snart och ska alltså dra mig ner till jobbet. För att påbörja min sista vecka innan semestern och den sista veckan på min vita månad!

Och du som undrade vad det skulle bli för ras..Bolognese heter den.. Bild finns i tidigare inlägg..

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0