Bella is home

Jag och pappa var och hämtade Bella efter kvällsmaten..Det gick jättebra..men stackarn spydde i bilen..När vi kom fram..Inte mer med det..Det hae fan jag också gjort om jag hade fått lämna mitt hem och åka bil med ett nytt halsband och främmande människor..Andra dofter och konstiga röster. Typ som att va skitfull..Vem fan e du och Vart är jag?

När vi kom hem, tittade vi runt i lägenheten, nosade 10000ggr på allt och sen kollade vi på pussycatdolls. Först var hon inte villig att sitta still Hallå kan vi inte leka? Men efter 2 bra försök att hoppa på mig, gav hon upp,klättrade upp på min mage och somnade.som en bebis.

Sen var vi ute och gick en sväng. Planerar att gå samma runda imorrn..Så det blir lite rutin och inte massa nytt samtidigt..
Eventuellt åker vi till hovås, så att hon kan få vara i trädgården och leka..Tror hon slappnar av lite mer då om hon inte tänker så mycket. Men vi får se hur natten går först...

Bra ser det ut  som nu, då hon 15 ggr hoppat ur korgen och upp i sängen..När jag insåg att det här var en lek för henne..Upp och ner i sängen leken...Så sket jag i henne och satte mig vid datorn..Skulle inte gjort det, då hon nu har total däckat i min säng. Tror inte hon känner för att flytta sig direkt.

Neh, nu ska vi sova. Ses imorrn! /Bella och Sofie



och NEJ. det är inte en pudel...stackarn har bara blivit klippt.

Kommentarer
Postat av: AckaDacka.blogg.se

Haha.. trodde det va en nakenhund..=P

2008-07-30 @ 23:59:49
Postat av: Anonym

ge dig inte med henne bara.. hon testar dig nu ;) ses hemma ikväll. nu ska jag jobba jobba

2008-08-01 @ 07:52:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0