Håll nu tummarna!

Fick en jättebra nyhet igår! Jag får bo kvar i min lägenhet..Så himla skönt så ni förstår inte! Nu jäklar ska jag köpa nya handtag till mitt kök! Har inte velat göra för mycket ifall jag inte skulle få bo kvar efter oktober..men nu känner jag att jag kan göra små investeringar, som ändå gör stor skillnad. Typ handtag till köksluckorna..

Ännu en bra nyhet är att jag fick napp på en annons idag. Har verkligen tänkt på den här annonsen konstant sen mamma mailade den. Har ju länge varit inne på en mops och var nästan 100% på att jag skulle BARA ha en mops. Inget annat duger...Men så fick jag se den här och har grubblat och grubblat fram och tillbaka..Men att sitta och tänka och nästan hoppas att dom ska ringa mig och fråga om jag var intresserad skulle knappast hända. Så kunde lika gärna ringa och iaf fråga... Nu är jag såld. Verkligen! Ser så fram emot att åka och titta nästa vecka.. . Håll nu tummarna för att hon gillar mig lika mycket som jag gillar henne och att hon kan bli min.



Vad tycker ni?

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag är så avundsjuk! okej, jag är andra ägare på den, bara så du vet! första tjing på hundvaktande, lära henne tricks.. åh vad jag är töntig haha men hon är jättesöt. jag håller tummarna!

2008-07-17 @ 13:19:47
Postat av: SVAR: till hundkär lillasyster

hjärtat! för st ska vi se om jag ens får henne och att allt stämmer. SEN kan vi säga att du är hennes plastmamma eller glittermamma passar la dig bättre. Du får vara med den dagen jag hämtat hem henne istället=)

2008-07-17 @ 13:44:01
Postat av: Anonym

Jaaaa =D nu är jag glad igen

2008-07-17 @ 16:55:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0