HBT what the fuck

Asså helt ärligt..När kommer hetrofestivalen? Hetroveckan och Hetro disco?
Nej, jag har inget emot HBT people över huvudtaget..Faktum är att jag skiter fullständigt i det. Jag förstår inte grejen..Okej, du är min manliga vän..Du gillar killar..Det gör jag också ..OCH? För det ska ni få en jävla massa lyx..Speciella tvprogram och skit..Är det därför GossipGirl har ett uppehåll..Det är inte tillräckligt gay?

Jag ska skriva till D.O och mena på att jag ska fan ha skaestånd..Jag är diskriminerad som hetrosexuell,svensk och tjej. Fy fan..Jag är inte gay, inte invandrare men åtminstonde kvinna. Ett fett skadestånd skulle liksom sitta fint på mitt semesterkonto..Bring it on!

Har inte gjort ett piss idag. eller ikväll..Och kommer definitivt inte göra så mycket inatt heller...
Nu jobbar jag veckan ut och sen ska jag ha semester...Ljuset i tunneln.

Åker och kollar på hunden på torsdag. Hoppas att det blir lyckat iaf.

Nu ska jag sova och drömma om mojito.Ååååh, på fredag får jag dricka igen...Sweet jesus va gott det ska bli..
Lön och alkohol på en och samma dag. I love it!

Varför i helvete funkar inte facebook???

Kommentarer
Postat av: lollobay

utgång på fredag? vart bär det av? jag är på! om jag är frisk dvs hehe

2008-07-22 @ 11:26:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0