igår kväll..

Jag låg seriöst och vred mig av hunger när jag skulle sova..Jag gick upp och drack vatten flera ggr innan jag välm kunde somna..Håller ju på att ställa in min kropp på att leva efter rutin..Men det är jäkligt svårt när min kropp är van vid att få äta vid tio halv elva på kvällen..Usch det var hemskt..Men somnade tillslut..

Idag är det värsta nice vädret ute och jag börjar jobba om 4½timme..Hiner man få sig lite sol kanske?
Letat hund större delen av morgonen och det går åt helvete dåligt. Jag känner mig jättestressad och vill verklien hitta den nu. Min hund. Jag är just nu som en kvinna som inte kan få barn och väntar på min adoption. Typ så.

Här kommer en för att förgylla dagen för oss singlar..

Killar är som...
Toaletter, antingen är de upptagna eller fulla med skit.
Golfbollar, de går från hål till hål.
Parkeringsplatser, de bästa är alltid upptagna.
Lakan, de passar alla sängar.
Cigaretter, först blir de tända, sedan går de sakta upp en stinkande rök.
Bussar, det kommer alltid nya.
Bin, de sticker hela tiden.
Tuggummi, smaken försvinner.
Alvedon, man tar en och går och lägger sig.
Bebisar, skriker när de vill ha tutten .
Blommor, håller högst en vecka .
Svin, tjejer är djurvänner .
Vulkaner, sprutar när de är heta .
Bakelser, först kladdar dom sen blir man tjock..
Blandfärs; Hälften nöt, hälften svin.

Det är inte jag som skrivit den..Utan hittade den skickad från en gammal vän. Allas vår Axel Tagg. Skriver han om sig själv och sina vänner? ja det gör han.

Kommentarer
Postat av: Lollobay

okej syster. du MÅSTE blogga om att det inte går att se the hills avsnitt från mtv's hemsida längre...!!! panik

2008-07-16 @ 14:15:40
Postat av: SVAR:till lollobay

hahaha. so what? ja har alla avsnitt på VHS! Det är kanske för att det snart kommer nya avsnitt? Ska luska i det här och återkommer senare..

2008-07-16 @ 14:56:32
Postat av: Anonym

mm bra... vad gör man nu när man inte har ngt att göra.. eh jobba kanske? som jag egentligen borde göra just nu haha

2008-07-17 @ 16:56:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0