just another manic monday

Igår var en perfekt avslutad helg. Jag och mamma var på SATC-filmen. Japp! Jag älskade den och kan mycket väl gå och se den igen och igen! Efter det åkte jag raka vägen hem till mitt och satt och klippte i tidningar..Sånt man får för sig att det är svinkul, fast efter 5 minuter är det aptråkigt och du önskar att du fick gå ut och ta en drink eller 15 och inte ha vitmånad som jag fortfarande har.

Ska börja jobba om 45minuter, men har inte komit någonstants eftersomjag inte vet vad ja ska ha på mig...Ska träffa Christoffer efter jobbet och kan väl inte med att springa hem och byta om emellan? Eller kan man det...Läser han det är måntro? Skit också isåfall. Genomskådad 2008.

Skitsamma. NEWS! Jossan lämnar mig i augusti. Hon ska flytta och plugga. ADJÖSS..Christoffer börjar plugga till våren, julia åker tillbaka till sthlm...EHM okej. Många som var kvar då jaaaa.. Dags att börja vidga nätet.

Note to myself. Maila ikväll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0