Kul för dom

Kul att Elsa Hosk och Kleerup är tillsamans..Jajaja det är ingen nyhet..Men liksom vilket jävla par!
Hon är skitsöt och perfekt svensk. Han är (i alla fall för mig) en musikgud. Han är grym.
Undrar hur deras barn kommer bli. Undrar om Kleerup har en lillebror till mig..Som är typ likadan...

Skulle vart påväg att äta lunch med Bella nu, men en olycka i familjen stoppade den.. Så mamma kommer och hämtar mig, så att jag kan få vara i solen i Hovås istället...Inte helt fy skam när det är så himla fint väder eller hur...

Den här låten är min favorit kleerup. påminner lite om Never Ending Story? Om ni inte har sett den filmen, så måste ni se den! Förresten så känns det just nu som att jag lägger upp musik och sedan väntar på Att Nickie ska godkänna dom haha..Har juvart så lyckat hitills så vill inte förstöra med att hon ratar mig här på bloggen haha...

Enjoy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0