love at first sight

Tror ni på kärlek vid första ögonkastet? Det har faktiskt hänt mig. EN GÅNG. Jag kommer ihåg det så väl.
Tror bara det är en person som faktiskt vet vem det är..Inte ens han vet om det.. Asså jag har aldrig haft så många fjärilar i magen så fort jag tänkt på någon efter bara ett möte. en kyss. ett telefonsamtal. Det var min romeo och julia story.

Och även om det nu är några år sedan så tänker jag ibland på det ögonblicket. Världens mest otippade par.
Men å andra sidan så jävla rätt. Jag kan inte ens titta på bilder av dig..För det känns som att dina ögon går rakt igenom hjärtat på mig, som en pil och liksom bara ser allt. Ser mig. Aldrig känt mig så naken med så mycket kläder som jag var framför dig.

Har inte lyssnat på den här låten på väldigt länge. Men jag tänker på dig när jag hör den. Nu spelar jag den så högt jag bara kan och har fönstrerna öppna så att hela Örgryte kan höra min sång  till dig...

Why dont we go somewhere only WE know. See you at JT.

Kommentarer
Postat av: Anonym

åååååååååååhhhh... kärlek. jag VET. Puss..

2008-07-18 @ 12:33:10
URL: http://heltfantastiskt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0