semestertid

Har nu haft min första semesterdag av 3 veckor. Skönt! legat ute i solen och vart nere vid havet med mamma...Inget speciellt direkt...Bara vart ledig.

Imorgon ska vi till Halmstad för sol och bad! Sen blir det handla lite smågrejer till Bella(min hund) För på Onsdag ska vi hämta hem henne!!! sinnes juh..jag ska köpa en hund liksom..

Blek väckt inatt av ett samtal från dolt nummer..Trodde att det var julia som skulle berätta ngt om millies valpar..Men så var det inte..Utan samtalet var ifrån london.....mer förtäller icke historien.............

Det blir iaf inget nef för mig på onsdag, jag ska vara hemma med mitt barn typ. min hund. min bella.

Ha det så bra tills nästa gång.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0