sista helgen...

Sista helgen på min vita månad. Sista helgen innan min semester! yeahoo!

Har jobbat idag och efter jobbet kom min syster hem till mig. Vi tog en långpromenad och gick av oss maten vi smällt i oss..Sen tog vi ett långt varmt bad. Japp, båda två i mitt badkar. haha, det var faktiskt jättemysigt!
Sen blev det film och nu är det sängdags. Louise känner sig lite sjuk och behöver sova och själv är man bara jäkligt trött och ska upp och jobba imorrn med...Ååh en vecka kvar innan semestern...Så långt bort! Ska erkligen jobba långa pass varje dag också..

Hoppas att pappa får en ledig kväll denna veckan, så att vi kan åka och kolla på hunden!
Om några dagar är det lön och sen är det semester. Gud så skönt det ska bli..och så kommer han "min baby" som AC kallade honom igår. Men neeh, det är inte min baby. Just nu är det bara oskyldiga "puppielove" mail och dagdrömande..Vi får väl se vad som händer. . .

Well, godnatt iaf..

Kommentarer
Postat av: Jennie

Vad blir det för hundras? =)

2008-07-21 @ 08:44:08
URL: http://jennief.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0