skräck!

OKej, nu har det gått 2 veckor. VITA veckor också om jag får be..det går faktiskt riktigt bra..Avsmaken av alkoholen försvinner ganska fort...

Igår var min kära syster Charlotte uppe på besök. Vi lagade kycklinggryta och pratade..En av de få gånger då jag använder matbordet i köket, istället för att sitta framför tv:n..
Sen tittade vi runt på en massa kennlar..Men det fanns inget av intresse där kan jag berätta..Jag vet ju precis vad jag vill ha och inget annat duger just nu.

Nu ska jag kila till jobbet..Har börjat jobba tidigt hela veckan, så är nu svinhungrig när jag vaknar..Snaaaaart frukost magen..lugn bara lugn!

Efter jobbet idag blir det hem till familjen i hovås. Där ska jag vara heeela helgen. gud så skönt att vila upp sig!
Det närmar sig även att matt kommer snart...iiiiiii så peppad!

Ha en trevlig helg!

en liten hälsning får syskonskran..

jag louise charlotte

Kommentarer
Postat av: Anonym

hhahhah, såå söta!! btw, jag håller med.orka spela någon man inte är! så tröttsamt och sååååå 2006.PUSSSSSSSSS

2008-07-12 @ 13:46:41
URL: http://mittlivsomthina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0