SNEAKY SOUND SYSTEM

Börjar morronen perfekt med SNEAKY SOUND SYSTEM ..Dock är detta min städdag..Asså jag tror inte ni fattar hur jävla illa det ser ut här hemma. Disk,kläder överallt,långa hårstrån, smink,cdskivor och vinflaskor..Jag har levt såhär sen i fredags..så jag kände att jag var så illa tvungen att ta hand om skiten.

Jag har ungefär 2 timmar på mig att bli färdig. För sedan kommer mamma och hämtar upp mig. Hem till altanen i hovås blir det då. Kanske man får liiiite färg iaf? Jag behöver vara hemma och vila upp mig lite..Känner att jag håller på att bli sjuk. Så kaffe är inte på frågan. Det blir bara thé..Jag sitter och sniffar det med näsan nästan nere i thékoppen för att det renar luftvägarna så jag kan andas relativit normalt. Hur kul lät det då? "rensa luftvägarna" Jag låter som en reklam för nässpray. Sexigt. Not

Anyway. Gomorron på er från mig och sneaky sound system

Kommentarer
Postat av: Nickie

Den remixen är fantastiskt bra. Tror att jag har lagt upp just den på min blogg för ett tag sedan.

2008-07-01 @ 10:45:13
URL: http://www.glife.se/NickieA
Postat av: SVAR

Det finns en bättre..Dock inte på youtube..Och det är ungefär så mycket teknik jag fixar att hantera på bloggen.. Jag ska spela den för dig nästa gång. je promise!

2008-07-01 @ 11:01:22
Postat av: Nickie

jag har albumet och alla remixer är med (tror jag), jag tror att jag vet vilken du menar.

2008-07-01 @ 11:25:29
URL: http://www.glife.se/NickieA

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0