trött

OK. jag tror jag är dissad...Från att ha pratat varje dag till att inte få ett svar. Jag skickade i fredags liksom..idag är det måndag....Hoppas att det finns en jävligt bra förklaring för det här annars blir det lite snopet.

Anyway. Jobbat i förbutiken hela dagen och det går nu riktigt bra! Jag är så stolt över mig själv som liksom satte foten i golvet och bara lärde mig skiten och nu tycker jag det är riktigt roligt att ta hand om spelen och posten...Tro mig, det är riktigt jävla svårt att veta allt om spel och post..Vet ni hu många frimärken det sk på ett rekomenderat brev med postförskott till argentina kanske? ehm nääh exakt. Nu vet ni kanske varför jag fruktade den avdelningen...

Kom hem precis lagom till the hills. Har redan sett alla avsnitt, men skitsamma..Det går ju inget bra på tv nu för tiden...
Sen satte jag mig och kollade massa annonser och pratade med mamma och efter vårat samtal kollade jag annonser igen..

Nu är jag ren och fin och ska faktiskt gå och lägga mig. Går ju upp så tidigt nu, även när jag är ledig..Eftersom jag inte är ute och festar...Så jag vaknar tidigt och somnar tidigt..Ganska skönt faktiskt.

Nä. Nu får du fan ta att svara asså....Det är ju så roligt att få läsa dina söta mail.
NEJ. det är inget internet ragg jag pratar om haha. bara så ni vet.( i wish)

Sov gott alle man på däck!

Och om någon är ledig imorn. så är jag också det. KRAM

Kommentarer
Postat av: Anonym

vem dissar dej?pöss

2008-07-14 @ 22:58:40
Postat av: SVAR:

Det är lugnt det är lugnt!! Det löste sig igår haha..skriver ett inlägg om typ 2 sekunder!

2008-07-15 @ 10:14:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0