vi har vart uppe ett bra tag nu..

Igår lekte vi vem som får sova i sängen leken..Det var ett riktigt helvete..Svårt att skärpa till sig när man är så trött och vill vara bestämd..Jag börjar liksom garva åt henne när hon tror att det hela är en lek..Säkert jätterolig för henne..dock inte för mig. Det slutade med att hon måste hoppat upp i sängen när jag somnat..för hon låg som ett litet ihopkrupet knyte vid min mage när jag vaknade..Och hon känner av huruvida jag rör mig 1cm. Då ska hon upp och hälsa och leka. Asså hon går från total däckad till skitpigg..Ser inte logiken..Behöver hon inte sitt morronkaffe? Är det däför hundar är så söta, så att vi inte ska bli griniga när de kommer och väcker oss på morgonen? Man kan ju undra..

Skitsamma! Det var fint väder, så vi gick upp tidigt och tog en långpromenad( mycket för att hon skulle bli trött...) Gick en lite längre vända än igår..(inte fan blev hon trött för det)

Nu lyssnar vi på kylie..Bella leker med sig själv i sängen och jag dricker kaffe.

Om en timme ska vi åka till hovås..



Kommentarer
Postat av: Nickie

vilken sötnos!

2008-07-31 @ 09:33:12
URL: http://www.glife.se/NickieA
Postat av: Kristin

Å gulleplutt

2008-08-01 @ 22:40:48
URL: http://kristinsandgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0