Finbesök

Snart kommer Matt till Sverige och jag är så lucklig att jag inte vet vart jag ska ta vägen. Min mage slår volt när jag tänker på det! Och som vanligt sitter jag här framför datorn och ja borde göra mig iordning för jobbet...Men ja kan inte slita mig..För det är liskom nu jag kommer på en massa hemsidor jag måste kolla in..och så går man vidare och vidare..plötsligt sitter man i skiten och har typ 5 minuter på sig att göra sig klar för jobbet..

Nu är klockan 09.10 och jag börjar jobba 10.00. Det tar iofs typ 3 minuter för mig att gå till jobbet..Jag har det så lyxigt där. Det kan jag inte säga emot. Men just för att jag bor så jäkla nära,drar jag ut på det hela och tänker "äsch jag hinner"
Well, nu ska jag faktiskt sätta sprutt

Måster bara berätta att Nef börjar med en ny onsdagsklubb nu till sommaren! HALLÅ eller! Det är ju helt sinnes! Kan det bli ett nytt Elvira. Lets hope soJag vet iaf en som har sovmorron nästa torsdag och det betyder ju att vi ses på nef..om inte fredag, så onsdag nästa vecka?

Ciao

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jahaaaaa.. jag triodde du hade pojkvän?????

2008-06-24 @ 09:14:19
Postat av: SVAR

Inte nu längre. Det var som att blanda rött med rosa. det funkade inte helt enkelt. eller rött o rosa funkade bättre faktiskt!

2008-06-24 @ 19:19:49
Postat av: Linn

haha vem är det som har som jobb att gå in på folks bloggar o skriva "har inte du pojkvän" så fort dom nämner fest eller andra killar

2008-06-25 @ 11:59:39
Postat av: SVAR:till Linn

Haha ingen aning, men om det är ett jobb man får betalt för kan ja offra mig och gå in på bloggar hela dagarna. Lätt heltidsjobb!

2008-06-25 @ 21:07:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0