goodmorning or goodnight?

asså klockan är 05.10. Vem är uppe nu liksom?
Kanske har jag vart och festat hårt helt natten och kom precis hem från luckan på Park Lane? Eller så är jag bara årets mammagris och ville inte åka hem till min lägenhet igår ,utan stannade i hovås och kontentan av dett ablir att gå upp klockan 05.00 när man börjar jobba 07.00 och det tar tid härifrån in till stan.

sitter o bloggar och äter frulle samtidigt..bussen går om 40 minuter..Jag ska egentligen bara sminka mig lite blekare efter solhelgen.. Im a littlebit red. (tänk pellagonier typ...) Sen ska jag skutta ner till bussen och jobbet.
Har med flit valt den tidiga bussen så att jag är på jobbet typ 25minuter innan jag börjar.. Då hinner jag göra en massa innan näste man kommer klockan 08.00.. förhoppningsvis är frukosten för imorrn upplaggd, allt hämtat och jag har börjat på lunchbuffén. Det hade vart så himla skönt att bara få det gjort så tidigt som möjligt.
Vet förresten inte ens vilka jag jobbar med idag..eftersom att jag typ alltid jobbar i kassan på måndagar.. Men så hade de satt in mig på en cafétid. Konstigt. om de säger att det står fel på mitt schema idag när jag kommer, då kommer jag vääägra att jobba min kassatid.
anyway. ganska gott med frukost såhär tidigt..Kan berätta att solen redan lyser in genom köksfönstrena och termometern visar på 15 grader i solen...och då är klockan liksom bara kvart över fem.

och som vanligt när jag går upp i tid har jag nu ödslat 20 minuter framför datorn och har nu istället bråttom!
Ha en jätte trevlig dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0