hårigt värre

Jag skämtar inte när jag säger att jag typ fått tillbaka mitt tjockare hår! Mitt hår känns bara sjukt mycket fräshare. Kanske så bra att man skulle ta å förstöra det med en hemmablekning? ;-) skämtosido.  Jag behöver tips om bra frisör!! Någon som vet en bra frisör i göteborg?

Har vart uppe sen klockan 08.00 ..ja vet inte, jag ska försöka skapa lite rutin i mitt liv och försöka gå upp vid den här tiden varje dag i en vecka nu.. För jag har så jäkla svårt att sova på kvällarna. Det tänkte jag lösa med motion och regelbundna tider. Det låter som någon jäkla bantningsmetod...det är det inte. Allt för att få sova på kvällarna!

Neh nu ska jag dricka upp mitt kaffe, in i duschen. Idag ska jag jobba med Icasnyggingen. Jag är så lycklig! hahaha, så otroligt mesigt. men han är faktiskt snygg,charmig och jättetrevlig. DAH. its Mr Perfect!
å så lite mys såhär en månagmorron.. . . .
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0