hejåhå

Nu är jag äntligen klar med att hänga och vika kläder. Helskåtta vad man samlar på sig! Iaf jag..Man river ut en massa grejer för att se vad man ska ha på sig och sen när man kommer hem sent på kvällen orkar man ju inte lägga in det i garderoben igen..EH neej, då slänger man ner allt på golvet så att man får plats i sängen. Så gör la alla? Så gör jag.
Nu är skiten borta iaf och jag kan somna med gott samvete.

Idag kallade jag en kille för snorunge för att jag nekade honom att köpa cigg.
"aa men du inte köpa cigg nu när du är 18?"
-"jo klart som fan. Vad ska NI ha för nåra rå?"
" ehm, ta ngt snyggt, typ silver eller ngt.."

Legg tack. Jag behöver se allas.
" skojar du eller. Det är ju bara jag som ska ha"
Öh. varför frågar du då vad dom ska ha innan du bestämde dig?(pucko)
" aa men vafan schyssta då. Du får ju inte löneförhöjning om du nekar mig!"
Neh men det är olagligt, jag kan bli av med jobbet och det är inte mitt fel att ni var så osmidiga
"ääh fan du skojar med mig?"
Neh tack och adjö
" du har jobbat för länge. ta rast blondinen"
" herrå snorunge, det e för fan inte mitt fel att du inte fyllt arton. välkommen åter. Nästa?"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0