I cant wait

Fan vad jag vill att veckorna ska gå snabbt nu! Snart semester och snart kommer Matt till Sverige! WEHOO
Utekvällen igår var hemsk! Jag hade verkligen inte roligt.. Park Lane är ett råtthål..jag förstår inte ens varför man vill gå dit? Jag var ju typ så illa tvungen eftersom att det var vänner som hade festen..och visst var det kul att träffa dom. Men thats it. Lägg till att mitt griniga ex var där och inte ens ville säga hej. Ehm schösst? Fan va töntigt det är när man inte hälsar på ngn man känner, oavsett vilken relation man har i dagens läge..så ska mn alltid hälsa. Har hört att det kallas för hyffs?

Avslutade kvällen med finbesök på donken..Tack Miss T för mina 25 dippsåser, som jag idag gjorde sås på till kvällsmat haha.

Sen tog vi vagnen hem ( ja ,syrran och hennes polare martina) Jag satte mig vid datorn( såklart) o mailade ett svar till Matt. Åh ja hatar mig själv för att ja efter så jävla lång tid går och blir intresserad av en kille som bor i london. Vafan sofie...kan du inte baar hitta en skön kille i göteborg? Aha Det finns inga.. just det så var det...

Here he his. Jag älskar den här bilden. Så jävla söt där!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0