I want to be your luckystar

Hejsan Svejsan!
Idag ahr jag börjat göra om i mitt badrum. Det blir så fint så. Jag är jäkligt nöjd om jag får säga det själv!
Jobbade till 15.30 så jag hann ta en sväng på stan, för lite inrdening och nytt smink. Herrå pengarna! Aja, det löser sig.

Imorrn jobbar man 10.30-19.30 och sen är det After Work med jobbet. Så jäkla nice!
Lördag ska ja på en dejt och blåsa ballonger på Park Lane haha. Sen är det födelsedagsfest och utgång. Trevligt värre! Behöver ett par nya skor att ha bara. What to wear?!

Hallå gubbar. jag fick ett nytt psycho sms och ett samtal. Jag är alltså rädd för att han ska söka upp mig och cpaloss bara för att jag dumpade honom. Rädd på riktigt.

Nu vet jag iaf att det blir mycket Göteborg på min semester..Har inte råd med så mycket annat..Och varför åka bort när utlandet kommer hem till dig? Matt ska ju typ bo hos mig ett tag och han har tajmat så jävla bra att han kommer när jag har semester! Gött mos! Japp. jag tycker om honom. ja det gör jag. Så varför ska ja då på den här dejten på lördag då?
Jag förstår mig inte på mig själv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0