Jag är så jävla bra!

Fattar ni eller? Jag har komit på världens bästa studentpresent!!
Har länge funderat och tänkt på vad jag ska köpa till MR. Hallå, man vill ju göra ett bra intryck. Inte köpa ngt tråkigt som glas eller bestick. EIUCK! Det får man la nog av? Nej nej, jag är ingen släkting och ville ge ngt som var roligt och charmigt.. Så här har ni den. Plaskdamm med sprut ifrån sidorna. Hallå 2 funktioner. du kan bada och ha den som fontän typ. Vet dock inte om hans föräldrar kommer gilla den här gåvan. men skitsamma. Det är ju svinkul!

Okej, bilden ger inte poolens rätta jag. Den är svincool!


Jag ska jobba om en timme. ska man orka äta ngt innan kanske?...ååhDet är sånt här som gör det fittigt att komma hem till sin lägenhet. Det finns ju typ inget att äta! knäckebröd någon?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0