men asså va sa du,att du sa ,sa du?

Ursäkta mig men fick precis det skummaste smset, Jag la precis ner det här. Trodde det över, tänkte gud vad skönt. Fri som en fågel...å så kom den här

Får du en lucka någon gång i framtidenoch känner att det kan vara värt  att slösa din dyrbara tid, är det okej för migatt du ringer. Eller förresten skicka ett sms,det stör mindre

för det första ska det inte vara ett kommatecken utan en ny mening. Det är en frisåtende mening. Det stör mindre. Det var det första jag tänkte på. sjukt irriterande. Sen URSÄKTA MIG? Men jag har ju precis lagt ner det här. Det betyder hejdå bye bye, vi ska inte höras mer, eller sova vid varandras sida. Inte ringa varandra.. NADA! Alltså kommer inte jag att ringa dig. Så varför e du då sur över att jag inte ringer. hallå? vem är du? Eller förlåt vilken fuckin planet är du ifrån? shit asså, världen kryllar tydligen av idioter...
Jag ska göra dig en jätte tjänst. Jag ska inte störa dig alls. så kanske du slutar störa mig. Deal?

( christoffer nu började klockjäveln ringa igen!!!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0