någon måtta på tortyren

Det var verkligen skitkul igår. En riktigt bra midsommar. men oj vad jag var trött när jag kom hem. Eftersom att vi var vid Delsjöbadet,hade jag inte alltför lång hemresa.. MEN ÄNDÅ. jag deckade så fort ja la mig ner hemma.
Sov halva dagen och först nu har jag orkat ta mig ner till ICA för överlevnadsmat( typ godis och coca cola) och cigg.
Jag hade iofs duschat när jag traskade ner men valet av outfit påminde mer om en hemlös än stylish. okej?
Vem ställer sig bakom i min kö?
Jo, the love of my life. Oscar E. KUL KUL KUL. verkligen nehmen hej! Kan inte du alltid bara dyka upp när jag mår som och ser ut som skit. Fy fan. När ska mitt lidande få ett slut?

Nu ska jag gräva ner mig i soffan. Titta på film och äta upp mig ordentligt. För nu börjar snart en ny jobbvecka och födelsedagsfirande till nästa helg.

Såhär kul hade vi.........



Kommentarer
Postat av: julle

jeeeesus.. oskar e. finns det? jag e heeeelt död. tack för igår. men du tog min blomma! buhhuu. va rädd om den .- puss

2008-06-21 @ 22:43:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0