onsdag 10.00

Hej på er!
Har precis ätit upp min frukost, ska snart dra mig in till stan för att köpa skor och studentpresent. Sen ska jag jobba kväll..
ååh, jag vill inte! jag har ju haft det så himla bra nu när jag vart ledig igår. Jag har vart i hovås sen i fredags..men idag åker jag hem.

Igår var jag och mamma nere vid särö och solade och doppade fötterna. Sen var vi och köppte blommor till altanen.
vid niotiden igårkväll var det fortfarande jättevarmt, så vi tog en långpromenix nere vid havet.
Asså, att bo i stan för all del men gud vad jag är tacksam över att vi har huset i hovås, så man kan åka till landet och ändå ha ganska nära hem. För det är här sommaren är,inte i stan!

Hittar och ser alltid en massa nya saker när man inte är här ute, så mycket längre. Nya hus, nya människor och som den här bilden jag hittade på datorn. jaha? jag tror detta är efter min syster modevisning i våras.

neh nu ska jag dra mig!
Imorrn är det tandläkaren, student och sista dagen för chris på jobbet. Och du..JULIA är hemma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0