You are wow wow wow wow

Tidsoptimisten är i farten igen. Lollo slutar skolan om 1½timme och ja ska hinna göra en jäkla massa innan dess att hon anländer här hemma. Fuck! Att jag aldrig lär mig gå upp i tid.

Jag var iaf ute med AC en sväng igår och blev sådär underbart sentimentalfull.När alla i världen är ens bästa vänner.. och då går jag gärna igång förfullt och berättar hur fantastiska vänner jag har. Dom förstår liksom inte deras värde.
Det här går mest ut till Julia och Christoffer. Dom förstår ju inte hur jäkla bra dom är.

Så här kommer en låt till er...


Kommentarer
Postat av: Anonym

haha , tack :)puss

2008-06-17 @ 19:19:04
Postat av: SVAR:

de rien mon amour

2008-06-17 @ 19:44:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0