12.15 fredag

Gomorron vänner och ovänner!
Japp, jag har precis gått upp ur sängen...Lite senare än vanligt, men det är, för att hela syskonskaran sovit i lägenheten inatt. Alla kom hem vid olika tidpunkter. Något trött idag med andra ord..
Fick ett mycket värmande samtal igår.
Kan bara säga en sak och det är att moral är något man har eller inte har. Det finns ju en anledning till varför ni ble vänner från första början..även om ni nu knappt vet vad som händer i den andres liv. Men ser man något, hör ngåto som man tycker är fel och då ställer upp för sin gamla vän, trots det att man inte pratar med varandra. Då är det väldigt fint.

Jag är expert på att försvara dom jag älskar. Det är inte många, men även dom jag HAR älskat skulle jag lätt försvara om händelsen bröt ut. Så är det bara. okej..nu kan jag iofs inte komma på någon som jag har älskat och sen slutat med förutom en person. och han skulle jag nog inte försvara..För det skulle nog vara JAG som startat konflikten.
Ville bara lägga in ett litet tack

och nu till en annan del av problemet. Det är faktiskt så att det fanns en jääävligt bra anledning till att jag gjorde som jag gjorde. Du höll faktiskt på att kväva mig..För jag kände mig så himla utnyttjad och det är inte okej, om man nu säger att man är varandras vänner. Sen att jag bara slutade svara och aldrig gav någon förklaring. Det var otroligt dumt och omoget av mig, men just då var det, det enda sättet för mig att komma ur det.
Jag ger dig gärna en förklaring om du vill höra den.

Snart är det coctailparty, snart komer julia hem, snart är det sthlm med Chris. ååååh SOMMAR!

Kommentarer
Postat av: Anonym

du kan spara den där förklaringen, har klarat mig utmärkt utan den hitills.

2008-05-31 @ 12:55:28
Postat av: svar

haha okej såbra då. puss på re

2008-05-31 @ 15:09:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0