4 E och en lina cola

ja hatar att ja sa pratade med din pojkvän. dety var dumt. då ja faktiskt inte sa ngt anat än att du har en flirtig personlighet. vilket jag faktiskt står för och inte kryddade....ja har dåligt samvete. kanske jag inte borde sagt det. kaske har han fyllt ut resten. det var inte jag. ja skulle aldrig. inte om dig. du betyder för mycket. du är ju min enda. det är sant.

Jag är full. armenien gick vidare. tjofadderittan lambo!!!!

chris börjar jobba om typ 5 timmar. HAHA inte jag. skadeglädje. snart kommer han att snarka. själv ska ja ta två stoooooora skedar B&J cookie. jaha. mr o ja åt inte upp allt idag på våran filmdag. snälla. klä av dig. ja vill se din nakna kropp. känna din hud emot min . ja skäms inte för det. aj vill HA DIG!!!!


snälla J. ja har aldrig sagt ngt illa om dig. tro mig eller inte. ja tänker inte ringa desperat och försöka förklara mig. för ja har faktiskt inte sagt ngt illa. skulle aldrig. det vet du.

PÖSS från sofie o chris. godnatt

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du kunde ju ha svarat på mobilen istället för här vilket är onödigt som fan. Ok, du tänker inte ringa desperat? Har jag bett om det eller? Jag ville ha ett svar, men Nehe men du kunde ju inte ens svara på sms utan ringde Nils istället och undrade varför HAN hade sagt något till MIG. det är väl klart som fan att jag får höra från honom. vad tänkte du med? Sen sa han visst att du sagt att jag RAGGADE ordaggrant vilket är ett förbannelsens ord i detta underbara läge jag hamnat i, och om jag är "den enda" kanske du borde prata med MIG direkt om du har någon synpunkt och inte med honom eftersom att det är du och jag som är vänner och inte du och han, trodde jag iallafall. Det som hänt är mellan han och mig och ingen annan borde lägga sig i , det räcker med att Cazuma och Aron och hela jävla världen har synpunker om hur jag uppför mig och inte. Jag är trött på att bli dömd av alla hela tiden. Jag mår redan skit över det här, tro det eller ej men jag har känslor.

2008-05-22 @ 19:41:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0