åh jag är så jäkla trött

neh men asså det finns typ inte att jag kommer ut ikväll. jag är aptrött, ont i halsen..men jagvet att om 2 timmar är jag inte här längre.

Var ute igår.. hur kunde vi hinna med värsta barrundan när jag slutade 22.00? Gossip, peacock och jazzhuset. Träffade mitt ec och det var oväntat trevligt. Oftast är det ju inte hipp hipp hurray när man träffar på tidigare pojkvänner. Men ibland är det riktigt roligt att bara se att folk mår bra liksom.

Åh, varför har inte MR ringt mig idag, då kunde han ha komit hit. vi kunde kollat på film..med andra ord hånglat och haft filmen i bakgrunden. men nej han har inte ringt.- ingen har ringt. jo chris. utgång. suck. ta dig i kragen sofie. du har nya kläder.. börjar inte förrens 11 imorrn.

Vad jag än gär ska jag inte ringa MR ikväll. nej nej nej. kanske imorrn..kanske en söndagskväll. jag vill ha en söndagskväll! vem vill ha en kväll med mig på söndag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0