applådera dåå

Asså jag har idag det ett jävligt stort steg. Jag har skffat ett eget internet Jag behöver inte låna min grannes dator, inte åka till hovås så fort jag ska betala räkningar, eller försöka fuska mig in på en annan grannes modem. Jag har ett eget!
Det är så fint. Blank, nytt, rosa och blinkar sådär perfekt när det startar. jag är så jävla nöjd med mig själv. OCH NI kan nu andas ut! jag kan liksom uppdatera mig blogg dagligen nu, om jag vill dvs. Och det vill jag! såklart

Dock har jag väl inget som jag just nukänner att jag verkligen måste skriva av mig..

Men kan berätta lite kort om gårdagen. Jag gick upp relativt tidigt för att vara ledig..Hoppade in i duschen och sedan kom min mamma, vi åkte till ikea. Handlade onödiga saker för vissa men jävligt nödvändiga för mig. Som farmor brukar säga med en påse i handen känns livet inte så tungt och det stämmer. Jag blir glad av att handla. Och sedan veta att det blir fint hemma i lägenheten. Lycka kort och gott. Sen åt vi köttbullar som jag inte ätit på jag vet inte hur länge..

Hon körde hem mig och vi packade upp mina saker och sedan var jag ensam. Klockan hade precis blivit fem och det netyder the hills hade börjat då min mobil ringer. ja det var den personen som man vill ska ringa som ringde.
Vi bestämde att ses om fem minuter, och jag fick värsta paniken. okej vafan här sitter jag svettig,iklädd mysbyxor och så ska jag hinner ner till sanktas på 5 röda och då ska ja va pigg o fresh. aja.
Vi gick en långpromenad. Det var sådär oskyldigt flirtigt..Puttades lite och han höll armen runt mig och kramade mig samtidigt som vi gick och i mitt huvud tänkte jag yes alla tror att vi är tillsamans, alla tror att han är min och vill vara i mina kläder när vi går här och ser sådär äckligt glada ut ...Å andra sidan var det nog mest jag som tänkte så..Men det är skitsamma för jag var så lycklig.

Sen gick jag ner till posten och hämtade ett par solglasögon jag panikhandlade på internet i fredags. Och efter det var det hem och kolla på big daddy.

Idag kommer Christoffer hem från london och det ser jag verkligen fram emot!

Thats all for now. love to be back.
Sofie
image56

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0