Asså varför ska jag jobba ikväll?

Efter x antal veckors förberedelse,hysteri och konstant festande till samma och åter samma låtar. Inför på söndagar och två finaler. Jaa..jag pratar såklart om eurovision, semifinal 2 ikväll då CHARLOTTE är med och tävlar. SVERIGE asså.
Då ska jag liksom sitta i kassan på ica och slita arslet av mig. Jag tänker ha mobilen i kassan, kolla upp vilken tid hon sjunger och då ska ja ha rast! Jag ska ska ska ha rast helt enkelt!
Jag vill också seee!!

Förresten. ett jävla tjat om frankrikes bidrag. Den passar sig nte i sammanhanget..Det är en helt okej, "ja gör en beachboys kör och lägger till ett stönande "ohohoh aaaaaj" och säger att jag samarbetar med typ TIMBERLAND för det funkade ju så jävla bra för ryssland.
Asså pinsamt timberland.. guuud så pinsamt.. Din låt framfördes av en turk,en bög i ett par skridskor och den tredje personen så meningslös att ingen kommer ihåg honom. BLÄ

Estland med 3 perversa avdankade gamla gubbar i Lasse Berghagens gamla kavaja från Allsång på Skansen.

Finland har fortfarande inte släppt att dom faktiskt har vunnit en gång och det var ju en sån sjudundras succé att det tänkte " vi kör hårdrock då!!"

Sen hade vi mina favoriter. armenien,grekland,slovenien,andorra och självklart norge eftersom vi vill att ngt land röstar på oss. HEHE* bLiNk bLink*

Ikväll
har jag två klockrena favoriter. Sverige och Serbien. Japp, serbien

Detta är som ett sydeuropeisk Titanic. Refrängen har bara lite hummande, som en vaggvisa. Åh den är perfectione!! och JA, den här skulle kunna vinna. även om jag håller på sverige och armenien. men den här börjar bli en ny favorit.
nu na nu na nu nua nääää


ps. jag lovar att sluta tjata om det här så fort det är över. jag lovar. Då blir det här ingen schlagerblogg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0