blödigt?

Men shääät asså, jag var nog lite väl dramatisk igårkväll! Det är kanske så man blir efter 5 glas rödvin?antagligen.. Aja jag tog nog i lite väl mycket, jag tar nog bort det där. Jag vet knappt om jag kan stå för all den bullshiten idag.
Egentligen var min gårkväll såhär....

Jag skickar "im bored" till christoffer
Han svarar med " ha ha"
Jag " neeesch inte så. kom igen lek med mig snälla"

Och så var vi dömda för kvällen...In till stan, chez, gossip och lokal. Kul att hälsa på tom.
Idag ska jag jobba, sen träna. Imorrn får jag vara i cafét och resturangen.. Där jag förmodligen får en helttidstjänst till hösten. Ni kan väll hålla tummarna? Det betyder mer ansvar och MER DEG! Sen imorrn eftermiddag ska ja träffa min sörra.

fuck jag börjar om 30 minuter och ser ut som en brunstig häst i håret.  Får nog bli den klassiska lykke li knuten idag igen.. då är det ingen som ser katastrofen.

Puss o kram ses på stan fuckface!


Kommentarer
Postat av: Jay Z

Sofie min älskade, jag är så glad att du börjat blogga så jag kan hålla koll på ditt liv igen. Jag saknar dig, det känns som att vi aldrig har tid för varandra bara VI TVÅ!! Haha gamla paret men vafan, så sjukt sant. Det vi behöver är varsin latte och ett eget VIPbord på Da Matteo, tills Jonas kommer ut med ett basebollträ och skriker "nu har ni suttit här i 4 timmar och bara druckit vatten!" Ungefär så. Jesus Christ man, jag har fortfarande förhoppningar om att se dig och din vita kalufs på Roskilde i sommar. Men jag vet att så inte är fallet, du ska väl vara hemma och vara en MES som ite VÅGAR!!!! GAH! Men du ska A-C dit eller? by the way liskom. Nu är det fan ett år sen snart som vi gjorde stureplan sist. hahaha. jag dör. jag saknar dej. kommer till göteborg den 4:e juni, ska ha homeparty den 6:e, nationaldagen, nazistfest hos mig som slutar på uteserveringen på Nef, alla ska knarka och tema är Prostituerad. Otipp?!?!

ÄSLAKAR DEJ !!!!! // Din egen neger

(ny adress)

2008-05-14 @ 18:19:31
URL: http://heltfantastiskt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0