compare

Råkade som vanligt lägga till ngn jäkla pplication på facebook som jag inte förstår mig på. Jag trycker okej på allt..helt livsfarlig är jag, tackar ja till alla erbjudanden och lekar där.
Det var iaf en typ av rankning, för vad folk tycker om än.

Jag fick flest röster på:
#14 best shopping companion
#34 best mother (potential)
#36 best room-mate
#39 best companion on a desert island
#40 most talkative
#41 person with the best sense of humor
#43 most athletic
#45 person who can drink the most
#47 person with the best taste in music
#54 person with the best profile picture

shit. kul att jag blir en mamma som kan dricka som en annan svamp. athletic? hahahaha, skojar ni med mig eller?

jaja. nu ska ja ner till jobbet om en stund. chris pappa fyller 52 år idag , så ja ska klämma i från tårna och sjunga ja må han leva! Med min sångrsöt kommer detta garanterat att göra hans dag till en dag han aldrig glömmer.

Ta ta

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0