give me my drums!

Jag skyller allt på mina flickiga pöjkar, det är deras fel att jag kan varenda jävla låt som ska tävla i eurovision. Inte för att jag klagar, jag älskar ju sånt där "skräp" haha. jag är i alla fall heeelt övertygad om att Armenien eller Sverige kommer vinna.  I smyg hejjar jag på armenien. Jag har väckt alla i grannskapet med den låten. FÖR JAG HAR INTERNET OCH DET BETYDER ÄNTLIGEN NY MUSIK. oj caps lock. åh den är så bra! Ingen jag känner kommer gilla låten, men det skiter jag blanka fan i. kanske kan få ngn stackare att gilla den om inte annat min granne gillar ju balkanmusik.

Chris är hemma från london! WEHOOO. jag vill ner till jobbet med en gång så jag kan se vad han har köppt. Jag ska få presenter! me lajki! Neh om man skulle ta och göra ngt av den här dagen. eller? kanske? aa
jag ska iaf spela den här fantastiska låten för er..och innan jag lägger upp den vill jag bara säga. OM ni inte gillar den behöver ni inte säga det...då försvinner min vinnarkämpe i mig inför eurovision.

har man inget snällt att säga ska man vara tyst -citat mamma



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0