gomorrn

hej och välkomna till ännu en fantastisk dag!
Ska snart kila ner till jobbet..christoffer har redan gått ner och jag som brukar sova som en sten när han går upp..gick faktiskt upp strax efter och till min chock upptäckte jag att det var lördag, när de ersatt nyhetsmorgon med barntv.
Nu ser jag också att mina jeans har fått ett as snyggt hål på innanlåret. Varför föddes jag tight mellan låren..jag skaver ju sönder varenda jävla bralla!!

Jobbar 9-17 och sedan ska vi ha 5kamp med jobbet på liseberg..
Sen ska vi hem till johan och titta schlager.. vi går in för ett jävla sverige tema. med flaggor och skit.
Jag ska ha lösnaglar med svenskaflaggan. patriot så in i bomben!!

Jag är förresten jäkligt blond igen. för vi hade ju myskväll här igår. så nu e ja o chris riktigt blonda o fina.

J. jag ringer dig sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0