just being true artist

Jaha då sitter man här igen, framför datorn..Du skänker mig så mycket i livet; musik, onlineshopping,beroendeframkallande somunities och bloggar. I love you forever and ever.

Förresten..Helgen som började så bra med en mastodontutgång på torsdagen, gick sedan åt helvete på lördagen. japp. började med en jättretrevlig förfest på jobbet och sedan hemma hos mig. Sen blev det för ovanlighetens skull Gossip..(host host) Skitkul som vanligt men sille ville majoriteten av folket gå till gretas. Så jag hade helt enkelt inget att säga till om..alternativiet var att gå hem utan christoffer och det tänkte jag absolut inte göra...Träffade Andy påvägen..det var chock. andreas liksom., my high school fling typ haha..och där tog det roliga slut.

Det är inte alls kul att träffa sina ex ute. Förlåt, jag rättar till det där..Det är inte värst upplyftande för ditt partymood att träffa ditt ex. Det ska nog undvikas så bra som det går. För det var inget hit i lördags kan jag berätta. Det blev bara jättekonstigt. inte alls lika trevligt och glatt som torsdagen. nehä.så kan det gå. jag lär mig visst aldrig.typ.

Sen jobbade jag söndagen och var trött som en kossa (som just förlöst en kalv ungefär) Jag var hungirig och grinig och ville bara hem. Och fan va skönt det var att komma hem sen då!
jag har världens bästa karl som har städat och lagat mat när man kommer hem!

puss på dig och tack för mig


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0