let me think about it

Ja men hejsan!
Fan vilken skön utgång jag hade igår. Nef med AC. julia vart fan var du?
kom hem som ni ser på tidigare inlägg rätt så tidigt imorse.. Jag gick upp 14.00 idag. fan va skönt att bara sööva ut. Sen gick jag ner till jobbet och åt glass somChris demade. gött. fick en av våra kockar att göra pommes och tzatziki till mig. GÖTT MOS. i needed that.

Sen var jag förbi systemet. laddar upp för kvällen. nu kör vi sa jag SOM FAN!

Tänkte bjuda in er till min lägenhet.så ni får se hur jag bor när det är ganska städat.
enjoy!
min hall
la cusine
this is were all the action takes place höhö
mitt sparkonto


nu får ni inte se mer .. jag ska dricka vin och försöka mig på lite konst
HERRÅ


Kommentarer
Postat av: Nickie

Men herregud så fint det är nu och det slog mig att det var alldeles för länge sedan jag var där och i och med det träffade dig. Måste vart november?

2008-05-17 @ 18:43:55
URL: http://www.glife.se/NickieA

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0