love at work...ehm not gonna happen!

Asså jag gjorde en dum grej i lördags. man ska inte dricka vin innan en personalträff. Speciellt inte när man vet vilka som kommer vara där.. Den där snuben som spanat in dig tidigare OCH varje dag på jobbet.
Lägg till att du känner ett starkt behov av ett hångel och en sjudundrans massa vin på det. fint. en shot också och sen vet ni själva vad som hände. Jag behövde bara en puss okej!!! trodde väl inte att han skulle fastna för det.. shit. och han är ju så mycket äldre än jag också. fick cpchocken när ja kollade in hans körkort. jag är för liten. jag vill leka liten. inte han. nej jag vill inte ha dina barn. du är inte min typ. im not into that poppin thang!

anyway. har precis gått från ett öppet förhållande till stabilt förhållande med chris igen. det känns bra.Var beredd på att begära skilsmässa där ett tag.. men så hade han dåligt samvete.. och ni känner ju mig. Jag BARA ÄLSKAR folk som har dåligt samvete och skäms! a a det gör jag. så nu är vi familj igen. bra. skönt. lättnad. borde firas. Vart e vinet???
Aaaa jävlar ja, vi drack ju upp det i lördags. Blir kanske vin imorrn=)? neh neh. jag ska inte dricka på vardagar längre.. nej nej. inte bra sofie. då gör du bara dumma saker.

äsch. nu ska ja ta en nattcigg F O T S . ( for old times sake)
det är ändå ingen som svarar i sina jävla mobiler.
pöss o hej leverpastääjh

None
WE ARE FAMILY!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0