namedropping

Asså jag har lärt mig att det är fel att namedroppa i en blogg. Lägga ut en annan persons namn.. Men det skiter jag fullständigt i just nu faktiskt..Så nu sitter jag och klurar på en "sofie gillar " sofie gillar inte" lista.
Jag ska självklart använda folks för-och efternamn så precis alla vet vilka det är. Alla borde få veta vilka människor som är någorlunda vettiga och vila som är helt efterblivna. Monsterlistan 2008 helt enkelt. bort med dom jävlarna. här ska rensas i garderoben!! synd att ni inte lärt er något tidigare...för nu har jag backup, då julia snart kommer hem och jag och AC umgås tight igen. Hahaha era dumma fanskap. Här ska spottas säger jag bara!

Jag längtar till tisdag. då ska vi leka. vi ska äta glass och kolla gossipgirl. Det är iaf vad jag i mitt huvud redan planerat...men vem vet. det kanske skiter sig. Det är det som är så spännande..jag vet inte inte vad som händer och varje liten grej kan vara ngt bra eller dåligt.

Anyway...måste sluta vara sådär äckligt kärleksfull..detta är ingen kärleksblogg. Det är en "jag är en arg 21 åring som gillar vin och kläder jag inte har råd med,tycker det mesta är misär och bedövar det med utekvällar"-blogg.

Så nu ska ni få se hur kul vi hade igår..





okej. nu e klockan 00.20..jag ska väcka christoffer som ligger o sover i soffan, så att han lägger sig i sängen istället. för vi ska sova nu.
see ya dont wanna be ya

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0