på den gamla goda tiden

på den gamla goda tiden rökte jag marlboro light. Nu är dom för dyra

på den gamla goda tiden
var vi stammisar på da matteo, nu blir man fet av latte

på den gamla goda tiden
var vi kära o glada i de äldre coola killarna

på den gamla goda tiden
hängde vi på avenyn med falskleggens inmatade siffror

på den gamla goda tiden
hette min skola SJÖLINS och INTE Vittra Vasastan!

på den gamla goda tiden
var livet ngt spännande och roligt( haha skrattretande)

på den gamla goda tiden
kunde jag festa och till jobbet dagen efter, utan problem

VAFAN hände med mig?


Kommentarer
Postat av: Anonym

haha jag dör. så jävla sant.

2008-05-29 @ 19:32:09
URL: http://heltfantastiskt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0