sinnes

shit! asså jag är så glad.

Helgen var fantastiskt. LBD partey hemma hos mig. Fin stämning, fin fylla. Mycket trevligt med andra ord..Synd bara att Christoffer alltid ska stå där marken lutar och ramla. haha. Det såg roligt ut. Paybacktime för när han garva åt mig när jag slog i svanskotan. Sånt skrattar man faktiskt inte åt. Jag hade liksom ont i typ 4 veckor efter fallet.

Söndagen spenderades med vapendragaren jossan. Och igår jobbade jag till halv åtta, efter det blev det middag och öl med AC på Diamond Dogs.

NU e jag bara förbi o lånar dator. jag o mamma ska till ikea.. Sen ska jag träffa MR.

JAG ÄR SÅ GLAD! du gör mig så glad. det är sjukt.

xoxo. rosa moln

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0