sisters

Hej! har jobbat 07-15.30 idag..Ganska lugn dag, hoppas att det är samma imorrn..
Lollo kom och hämtade mig, vi gick på stan och ja fyndade 2 klänningar och en kjol. indiska är ju en guldgruva!!
blev lite monki också. det nya HM typ?

Sen blev det middag och vin på Chez. Det var mycket mysigt! Uppskttad kväll som fan..MR ringde. its was nice..så jag o lollo lyssnade på MRs låt i väntan på bussen..

Vi köppte tuggumi för att inte luckta bajs i munnen. men vi glömmer tuggumit på sevvan. smart. hej här har du pengarna. hejdå.. ehm just det.. vårat tuggumi. smarta tjejerna liksom.

chris e på gossip. ja e so bumed out att ja inte kan vara med.. å andra sidan komer han komma kärleksfulltonykter hem om x antal timmar. och det kan ju va kul.
jag ska upp om 6 timmar. inte kul.

jag vill äta glass och hångla med dig. NU NU
köss mate

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0