FURRYGLOWES

Nyss hemkomna från iskall morronpromenix. Hade på mig ett par ganska fula men ååh så sköna vantar, jag fått/snott av mamma för ett år sedan. Detta var första dagen jag hade vantar på mig den här vintern. Inte så illa att vänta ut det va..

Klockan är 06.05 den 24 November, idag skulle vi haft glöggmys på jobbet, men jag skiter i det och hänger med Jossan istället! För senare ikväll skulle jag behöva få lite damsugigt och fixa tvättid.. och det vet jag att jag inte kommer göra eller så glömmer jag det om jag börjar häva glögg och nötter.
Ska även göra rent mitt kylskåp när jag kommer hem.

Hallå! Har ni kallt i era lägenheter? Visste ni att man skall lufta elementen med ngn himla nyckel och tömma det på luft,tills det börjar rinna vatten? NÄ inte jag heller.. men våran Pvärd på jobbet lånade en sån till mig igår..

Borde man inte få ngn typ av handbok för dummies som flyttar hemifrån. Typ, såhär länge ska en potatis koka och såhär luftar du ditt element.

thina. vi kansek ska gå ut ngt nästa vecka. när vi har fått lön o skit. ive got some things to tell


Kommentarer
Postat av: AckaDacka.blogg.se

Håller helt med dig! Kanske kan du börja skriva på en sån bok? Fast den lär ju typ bli klar år 2050! =)

2008-11-24 @ 13:21:13
URL: http://ackadacka.blogg.se/
Postat av: Anonym

de där lät inte bra!! vadå things to tell????? onsdag ja, klappat o klart

2008-11-24 @ 16:38:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0