HELLOGOODBYE

Hej och hjärtligt välkomna till ännu en helg med regn regn och regn och till det får vi lite regn också. Hoppas det ska smaka! Fitta va sur jag är på vädret. mensverk,amgknip,snorig som fan. Jävla skitdag.

Har komit på hur kärvande jag är som vän och syster. Jag vill inte tycka men jag tycker att alla ska välja en sida. Om du är vän med mig står du på min sida, det betyder inte prata,maila,smsa eller träffa personer somjag inte klarar av ellerav någon anledning skulle gjort mig ledsen. Detsamma gäller mina vänner. Jag spottar åt dem somgjort dem illa, inte fan skriver jag på facebook och kollar om vi ska ta en elcigg på damatteo. Falska jävlar

Okej, vi måste rösta rött nästa gång, vet ni hur jävla dyrt det är att vara med i Facket och Akassan?

bara för att jag suttit här och retat upp mig har jag total glömt/förträngt att jag ska stämpla in på jobbet om 30minuter. mmmm lite bråttom kanske.

GO HANDELS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0