ISITWORTHIT?

Hela den här veckan börjar jag jobba 07.00 och slutar sedan runt 15.15..Det är pissdåligt betalt , eftersom jag inte får ngn OB..Eller ah inte pissdåligt, men med mitt nya schema går jag back typ 1500 i månaden..Det är mycket och frågan är om det är värt det.Visst jag går ju hem först och sen har jag hela eftermiddagen ledig. Det är ju rätt nice.
Men jag är trött hela tiden och måste gå upp mitt i natten för att hinna vara med Bella och rasta henne innan jag ska traska iväg.
Jag saknar den tiden då jag jobbade 12.00-19.30 på ett sätt. Den tiden är ännu sämre. men sovmorron! ååh så skönt det var. Och idag får vi lön! Det är ju gött, upp till bevis och se hur den här månaden blir ekonomiskt..Suger det, måste ju ngt ändras med mitt schema. eller hur?

notis till mig själv-betala räkningar när du komit hem-

okej, det blir def en dejt på söndag

notis till mig själv-gå inte ut lördag, om du vill se någorlunda fräsh ut på söndag-

faaan, nu måste jag sminka mig. kan inte dra ut på det längre.. De kommer att ringa från jobbet och fråga vart jag är annars. kan man ringa och säga att "nej jag mår som en äggfis idag och har en massa annat jag skulle behöva göra, Lugnt om jag inte kommer. as bra tack hej"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0