JAGHATARPERSONALFESTER

Igår var ICA focus på Rondo och kollade på Nanne Grönwall. Det var ju ball och så men Fukk vad lullig man blir när det bara hälls upp mer och mer och mer..Inte okej.

folk skämmer ut sig,sjunger och dansar med fel personer. Hånglar med killen du spanat på,på annan avdelning och det värsta är dom som jobbar dagen efter och tycker det är pinsamt att ens gå till jobbet.

Om en timme ska jag till jobbet. Jag ska SÅ gå hem tidigare idag det kan jag ju berätta för er. Jag vill bara hämta min hund och gå och mysa i soffan med henne Inget annat.

ångest

Kommentarer
Postat av: AckaDacka.blogg.se

Haha! Fattar exakt vad du menar. ALLT ska hända på en kväll för vissa som är gifta oc aldrig går ut. Roligt om man slipper vara en del av det!=)

2008-11-23 @ 11:53:27
URL: http://ackadacka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0