LÄGGENMJÖLKTANDUNDERKUDDEN

och nästa morgon ett tu tre..finns en gåva under kudden,från mjölktandsmössen ska du seeeeeeee..

Jag håller på att få nummer 2 och 3 i visdomständer. Jag kan inte säga det till någon på jobbet, för jag VET..Vet så väl att då bara ramlar det in blondinskämt och jag är inte på humör för det just nu. Det gör så jävla ont. Att ha ont i käften är det värsta som finns, tandställning,halsfluss,tandjävlar som ska upp eller ut. Jag kan liksom bara äta yoghurt. .
MISÄR, tyck synd om mig, jag kan inget göra åt det, bara vänta på att den kommer fram..pisspotta!

Helgen var sinnes och gud vilken extremt lyckad kväll jag hade i lördags! Längesedan jag hade så himla roligt!
Att träffa en massa gamla vänner från "när alla var på teds fester och hånglade med årgång 86"-tiden. DET var tider det.
Fick dock inte hångla med ngn 86a, även o jag vart sinnes sugen på en gamal fling som dök upp.Men så packad som han var...Ja, han hade nog spytt i munnen på mig. Och william var ju inte närheten..Annars hade jag ju garanterat hångla med honom. För så är det alltid. Han är mitt 57:e val och jag hans kanske tredje.Men på fyllan blir vi snabbt ett mycket förälskat par som håller varandra i handen och inte går någonstans utan varandra. Känns fantastiskt och falskt.

Aj jäklar, nu har jag bråttom. Jag och Emma ska trotsa vinterregnet och ner på stan. Är det någon idée att ens förska göra sig snygg när det apregnar?

solong!


Kommentarer
Postat av: AckaDacka.blogg.se

Var glad att du inte kan äta. Du går ju ner i vikt.=P Har klippt lugg. Tvär nice!

2008-11-18 @ 19:47:59
URL: http://ackadacka.blogg.se/
Postat av: Anonym

sinnes! har du klippt lugg och skit?!hur jobbar du imorrn?

2008-11-18 @ 22:32:11
Postat av: AckaDacka.blogg.se

jag är ledig!!! skall dock tvätta mellan 11-14.. men funderar på att dra in til stan på morgonen och käka frulle och kolla på ett par skor.. vad gör du?

2008-11-18 @ 22:33:47
URL: http://ackadacka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0