NAMEDROP

hahahaha. Såg på facebook att för 50-11 gången ska mitt ex/gamla vän/inte så mycket vän sluta röka.
Jag har känt honom i säkert 5 år och under den tiden har han bytt cigg, trappat ner på cigg, tatt starkare igen och slutat fram och tillbaka,...för att sen komma och tigga " har du en cigg..ja kan inte köpa ett paket för då börjar jag röka igen"

Asså det där är det värsta jag vet.. Jaha?! Åh vafan gör du nu då? Röker du inte bara för att du röker en eller två istället för att köpa ett paket och ta en eller två från det. ärthjärna!

Jag sätter 500 spänn på att det här håller max en vecka.

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Åh det var skönt att få ur sig, ska nog göra namedropping till en ritual.

Nu The Hills, sen jobbet

Kommentarer
Postat av: Anonym

det var ju fan ingen namedropping, EH

2008-11-07 @ 12:19:03
Postat av: lollobay

nej, men då svarar jag å min systers vägnar. Alla föstår ju ändå vem det gäller om man är så cool så man har facebook och är vän med en viss herre och kollar hans status. hee hee hee

2008-11-14 @ 09:33:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0