OHMAMA

Men hallå kan hon komma snart. Min mor alltså.

Vaknade skittidigt och gick till lekparken med Bella och sprang, ändå gången jag kan tänka mig att springa är för att leka med min lilla vovve.

Aha, nu ringde hon bara för att ja skrev om henne typ. Gött, mamma är här om 30 minuter!

Idag ska vi ha julstök. Och alla som vart hemma hos mina föräldrar VET hur pedantiska och städgalna dom är. så här ska bli mentalsjukhus-rent. Finns det ordet? Neeh..men ni vet vad jag menar.
Det ska liksom vara som att jag på fritiden putsar fönster, sniffar Ajax och när jag skriver att ja ska ligga i badet, då betyder det att jag skurar det. När ja ska ligga med min kille i sängen, så har vi inte sex.. nej då tvättar jag honom och klipper hans tånaglar. SÅ rent ska det vara. Nu tror jag ni förstår..

Julfacsisten ska fram, fram med julsakerna! bring on the Xmas feeling!

Och jag vet vad jag SKA ha i julklapp..

Äntligen julia, vi behlver inte skämmas för att vi älskar den( båda lyssnar på den året runt i smyg)


Kommentarer
Postat av: Peppe eng

världens bästa fuckin låt!!! omg veeeeet, förfesta till den är är liksom ÄNTLIGEN ok! pepppppelipepp!

2008-11-27 @ 18:05:17
URL: http://heltfantastiskt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0